luz_broto

TELEF: 932105703
27-06-2016

Luz Broto

L’altre dia vaig anar a dinar a un petit restaurant familiar i em vaig trobar aquest car tell en una de les portes: «És aquí» serveix com a resposta ràpida, de la Sonia i el Javier, a la reiterada pregunta dels nous clients. És també una manera d’assenyalar on es troba allò que busques. Possiblement en aquell moment només busquis una cosa. És potser aquí, la possibilitat d’un lloc on quedar-se una estona, on deixar de buscar.

En alguns dels meus treballs he utilitzat el cartell i la senyalètica com a elements comunicatius, com a l’exposició «17m» (ADN Galeria, 2014), al taller «No fer» (L o al cicle Durant l’exposició el centre romandrà tancat (Lo Pati, 2015). Fa temps també vaig començar a col·leccionar cartells que em vaig trobant de tant en tant per allà on passo i on algú ha escrit a mà algun tipus d’ordre.

: :

Luz Broto (Barcelona, 1982) viu i treballa a Barcelona. Té una llicenciatura en Belles Ar ts i el DEA Ar t en l’era digital. Creació Intermèdia de la Universitat de Barcelona. Ha desenvolupat projectes específcs en diferents contex tos. Algunes de les seves propostes han estat «Obrir un forat permanent» (Macba, Barcelona, 2015), «Tornar a casa» (CA2M, Madrid, 2015), «Augmentar el cabal d’un riu» (Centre d’Ar t la Panera, Lleida, 2014), «Ficar-me on no em demanen» (LIPAC, Buenos Aires, 2013), «Perdre’s pel camí» (Mercat de les Flors, Barcelona, 2014), «Atravessar aquell bosc aquesta nit» (Institut für Raumexperimente, Berlin, 2012) o «Assimilar la temperatura ex terior» (Secession, Viena, 2011). Ha rebut les beques Barcelona Producció’10, Fundació Suñol/Can Xalant i Fundació Guash Coranty, la residència BlueProject Foundation i els premis Ar t Nou Primera Visió i Miquel Casablancas. Des de 2014 co-dirigeix GRAF.cat, una plataforma en línia per al sector de la creació contemporània a Catalunya.

www.luzbroto.net